marți, 3 februarie 2009

Au trecut doi ani .....

si totusi sunt la fel.....sau cel putin par la fel. Asta imi spunea astazi o veche prietena dupa o vreme destul de indelungata de cand nu ne mai vazusem. Senin si sincer mi- a spus, fara sa si dea seama de ce as fi gandit eu dupa aceste cuvinte, "esti la fel". Sunt poate aceeasi, poate am aceleasi principii dar astia doi ani nu au trecut fara sa lase vreo amprenta, desi eu aparent sunt aceeasi. Eu insa nu sunt la fel. Asa cum nimeni nu mai e la fel chiar daca aparent nimeni nu s-a schimbat. Dar eu cred in schimbare. Mi-am dorit sa schimb si am schimbat....... lucruri, obiceiuri, persoane, pe mine insami. Dar e posibil sa schimbi pe cineva sau si pe mine ma inseala aparentele? E posibil sa stergi bucati penibile din viata, sa le decupezi si sa le arunci la gunoi? aparent nu !

aparentele ne inseala mai mult decat sistemul si politica. Suntem robotei controlati de sentimente ce ne lasam inselati de aparente penibile si avem constiinta incarcata de acele bucati penibile.

Curand voi intelege!



Come on Alex, you can do it.
Come on Alex, there's nothin' to it.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu